Novosti i objave

Upute o useljenju u studentski dom Palacin u ak. god. 2024./2025.

ruj 10, 2024

UPUTE O USELJENJU U STUDENTSKI DOM PALACIN U AKADEMSKOJ GODINI 2024./2025.

Poštovane studentice i studenti, u nastavku donosimo upute o useljenju u Studentski dom Palacin u akademskoj godini 2024./2025.

Useljenje u studentski dom:

1. Studenti prve godine prijediplomskog studija (brucoši) mogu useliti u Studentski dom Palacin dana 29. rujna 2024. godine u vremenu od 07:00 do 19:00 sati, a od 30. rujna do 05. listopada 2024. godine u vremenu od 7:30 do 14:30 sati. Studenti su dužni najaviti datum i vrijeme planiranog dolaska radi dogovora oko useljenja na email: smjestaj@scsi.hr.

2. Studenti viših godina studija mogu useliti u Studentski dom Palacin tijekom rujna ili od 29. rujna do 05. listopada 2024. godine uz obvezu najave datuma i vremena planiranog dolaska radi dogovora oko useljenja na email: smjestaj@scsi.hr .

Napomena:

Obavezna najava dolaska na email: smjestaj@scsi.hr minimalno jedan radni dan od planiranog datuma useljenja.

Student u dom useljava osobno i obvezan je priložiti:

1. Osobu iskaznicu (na uvid)

2. Liječničku potvrdu da nema kontraindikacija za smještaj u studentski dom (obrazac potvrde nalazi se na www.scsi.hr uz Natječaj),

3. Potvrdu o statusu redovitog studenta najkasnije do 10. listopada 2024. godine.

Napomena:

– Molimo studente koji ODUSTANU od smještaja da nas o tome žurno informiraju odnosno pošalju mail o odustajanju na email: smjestaj@scsi.hr.

– Ukoliko diplomski studij počinje kasnije, studenti o tome trebaju obavijestiti ustrojbenu jedinicu smještaja na email: smjestaj@scsi.hr.

– Studenti koji imaju želje po pitanju cimera i/ili do cimera mogu poslati svoje želje na email: smjestaj@scsi.hr.

– Studenti koji nisu podmirili sva dugovanja iz ak. god. 2023./2024. dužni su isto učiniti do datuma useljenja, u suprotnom neće moći useliti u Studentski dom Palacin.

BEZ LIJEČNIČKE POTVRDE NEĆE BITI MOGUĆE USELITI U STUDENTSKI DOM!

Podsjećamo studente da svi koji usele u studentski dom do 15-og dana u mjesecu plaćaju puni iznos mjesečne stanarine, a od 16-tog dana u mjesecu plaćaju polovicu iznosa mjesečne stanarine za taj mjesec sukladno Pravilniku o domskom redu i disciplinskoj odgovornosti korisnika smještaja u Studentskom domu Palacin, Studentskog centra Šibenik.

Račun za mjesec listopad 2024. godine studenti će dobiti nakon useljenja u dom, dok će se računi za sljedeće mjesece izdavati sukladno čl. 20. Pravilnika o domskom redu i disciplinskoj odgovornosti korisnika smještaja u Studentskom domu Palacin, Studentskog centra Šibenik.

Studentski dom Palacin ima svoju krevetninu posteljinu koja se mijenja dva puta mjesečno (studenti sami razdužuju i zadužuju istu). Osim osobnih računala, punjača za mobitel i električnih trošila za osobnu higijenu (fen i aparat za brijanje) ostala električna trošila NISU DOZVOLJENA (kao npr. kuhalo za vodu, mikrovalna pećnica, toster, glačalo, električni romobil,…). 

Pravilnik o domskom redu i disciplinskoj odgovornosti korisnika smještaja u Studentskom domu Palacin, Studentskog centra Šibenik možete pročitati na web stranici www.scsi.hr.

Dobro nam došli!

Studentski centar Šibenik

Radno vrijeme restorana 1.11. na dan Svih svetih

Radno vrijeme restorana 1.11. na dan Svih svetih

Poštovani korisnici naših usluga, obavještavamo vas da će u subotu 1.11. na dan Svih svetih restoran SKVUŠ biti zatvoren za korisnike dok će restoran Palacin raditi prema uobičajenom radnom vremenu.

Useljenje u studentski dom Palacin – obavijesti i upute

Useljenje u studentski dom Palacin – obavijesti i upute

Studenti koji su ostvarili pravo na smještaj u Studentski dom Palacin mogu odabrati cimere i/ili do cimere, dok kategoriju soba određuje Studentski centar Šibenik poštujući rang liste po broju bodova. Useljenje u studentski dom: 1. Studenti prve godine prijediplomskog...

KONTAKT INFORMACIJE


  Put Bioca 8, Šibenik

Radno vrijeme ureda:
ponedjeljak - petak: 07:00 - 15:00
student servis sa strankama:  07:30 - 14:00
pauza: 11:00 - 11:30 

E: info@scsi.hr